Quantcast
Channel: Ágyaink a világ körül – Talpalatnyi történetek
Browsing latest articles
Browse All 13 View Live

365 nap,300 ágy / 365 days, 300 beds-Amerika

Ebben a bejegyzésben szeretnénk megosztani veletek, hogy milyen helyeken aludtunk. Ezek néha valóban hálószobák vagy kanapék,de egészen különlegesek is vannak köztük, mint például a könyvtár szoba New...

View Article

365 nap, 300 ágy/ 365 days,300 bads -Új Zéland

Folytatásos “hol aludtunk”posztunk következik. Új-Zélandi ágyaink: Rarotonga, cook szigetek: Auckland Te Puru: Hamilton: Tauranga: Taupo: palmerston north: Wellington: Kaikoura: Christchurch: Timaru:...

365 nap,300 ágy -Ausztrália

Még adósak maradtunk az ausztrál ágyas képeinkkel. Ahogy fáradunk egyre több időt töltünk egy helyen,így egyre kevesebb, különböző ágyban alszunk. Ahol álomra hajtottunk a fejünket Ausztráliában egy...

300 ágy,365 nap-Indonézia

Sajnos mivel egyre kevesebb helyünk van a blogon a képeknek nem tudjuk egyenként odaírni az ágyakhoz, hogy mikor aludtunk bennük,csak egy kollázst késztítettünk, mint Ausztráliában. Ahol aludtunk (bal...

365 nap, 300 ágy-Malajzia

Georgetown, Penang: Cameron Highlands: Tanah Rata,Taman Negara: Kuala Lumpur: Melaka: Szingapúr, Szingapúr: Ezt a képet Edi kitörölte és csak azt az egyet készítettünk.

300 ágy, 365 nap-Thaiföld

A thaiföldi ágyakról egy dolgot el kell mondanunk:nagyon kemények. Mintha az ember a földön aludna. Általában egy fa lapra van rárakva egy vékonyka matrac. Mi ennek igazából örültünk, mert szeretünk […]

81 nap, 36 ágy-Dél-Amerika

Ahogy előző utazásaink során, most sem foglaltunk szállást. Az első lehetőségként mindig a couch surfinget választottuk, ha ezen közösségi utazós oldalon nem találtunk szállást, akkor megnéztük van-e...

300 ágy,365 nap- Kína

Hong Kong, SAR Kína Shenzen-Guilin vonat, Kína Yangshou, Guangxi, Kína Chengdu, Szecsuan,Kína Xián, Senhszi, Kína: Pingyao, Shanxi, Kína: Beijing, (Peking) Kína: Shanghai, Kína: Macau, SAR Kína: Hong...

300ágy/365 nap – Nepál

Kathmandu, Thamel Baja,Kathmandu Nagarkot PokharaDhampus Pokhara Kathmandu Egyszerűen fogalmunk sincs miért néznek ki ennyire jól ezek a szobák a képen:-) de biztos ezért lepődik meg az ember, mikor...

View Article

365 nap, 300 ágy-India

Indiában sokat aludtunk a földön vagy a nagy távolságok miatt vonaton, buszon, repülőn. Itt az alvós busz és vonat teljesen bevett közlekedési eszköz, még nappali utazàsnál is, mert általában 4-12...